BMW 2002 Touring & Volvo 850R
Drew and Paul head to Berkshire, England, on the trail of a Volvo 850R station wagon, a car that became an instant classic when it made an unlikely appearance in the British Touring Car Championship in 1994. The car they've found is a Japanese import.