Range Rover & Porsche 944
On a trip to Barcelona, Drew goes solo and does a deal for one of his all-time favorite cars, an early two-door Range Rover. Paul worries Drew's heart may have ruled his head and it soon becomes clear they have very different views on how to restore it.