The Bear, the Frog and the Mosquito
The Lemmings have fun bouncing off the backs of green frogs while Grizzy chases some mosquitos buzzing around him. Displeased, the rodents replace Grizzy's green frogs with poisonous orange ones that paralyze anyone who touches them!