Parental Overload
While arguing over a jar of Yummy, Grizzy and the Lemmings happen upon a polar bear cub who is crying. When the little bear sees them, he wails even louder. Annoyed by his sobs, Grizzy and the rodents try to pacify him, but nothing works.