The Bootlegger's Millions
Josh Gates chases the lost fortune of Prohibition's infamous bootlegger Dutch Schultz. Josh dives the murky shore near Dutch's lavish New York mansion and searches the massive underground bunker that housed Dutch's secret distillery.