Donner Party Horror and Heroes
Josh treks the punishing Donner Pass to uncover how desperate pioneers trapped by blizzards in the Sierra Nevada mountains turned to cannibalism. In an unprecedented six-month investigation, Josh retraces the steps of the courageous rescue teams.