Rubi Gets a Lot Less Hip
Mother-of-eight Rubi stuns Dr. Meegan Gruber when she arrives with a hip condition unlike anything the doctor's ever seen. Then, Ashley requests to have her "bat wings" clipped, and Jim seeks a solution for a giant neck that's swallowing his jawline.