Jason's Pain in the Butt
Dr. Meegan Gruber faces the most daunting awake surgery of her career -- removing a giant hanging stomach. Meanwhile, Jason looks for a butt lift to help him scandalize all of Kentucky, and a patient calls her psychic mid-surgery.