Love is Not Enough
Mina and Mark's daughter, Jordan, have a heated reunion. Any reveals that she slept with Matt while Amani was asleep. Stevi's skeptical dad meets Mahdi with hard questions. Juan learns Jess met up with her ex. Sarper arrives in America.