Blinded By Love
Amani reaches out to Any's ex. Shekinah wavers on getting married. Mahdi worries Stevi is hiding more secrets. Mina joins Martini Pat for a stitch and bitch. Greg takes Joan to the Big Apple. Alliya discusses major changes with a doctor.