To Have Peace There Must Be Strife
Nicole heads to Egypt to salvage her marriage. Kris and Jeymi have last minute nerves before meeting. Daniele is not impressed by Yohan's new business. Isabel fears telling her parents that Gabe is trans. Jen's loved ones warn her of Rishi's red flags.