One Hand Does Not Clap
Nicole makes a like-minded friend in Egypt. Jen and Rishi reunite in India. Gabe has a heart-to-heart with Isabel's dad. Financial fears send Kris back to the US. Oussama romances Debbie with a poem. Yohan threatens consequences if Daniele sees her ex.