Comunitățile credeau că își vor putea construi separat un viitor mai bun, însă pierderea recentă a unuia de-al lor reunește gașca. Apar noi lideri când o amenințare deranjantă și periculoasă este demascată. Un prizonier evadat își revizitează trecutul.