Povestea lui Liz
Liz e ţintuită la pat cu limfedem sever, care o împiedică să mai meargă. Izolată şi fără prieteni, a căzut în depresie şi locuieşte cu mama ei, prea bolnavă ca s-o mai îngrijească.