Familia de o tonă: Partea 1
După ce s-au luptat toată viaţa lor cu obezitatea, cei trei fraţi Perrio ajung la Houston: e ultima lor şansă de a mai slăbi. Vor reuşi să renunţe la obiceiurile lor nesănătoase?