Moara de la Bent Mountain
Robert Kulp, Mike Whiteside și echipa Black Dog salvează Moara Bent Mountain, o moară pentru grăunțe folosită la măcinarea grâului și a altor grâne. Robert cumpără un aparat de exerciții de la sfârșitul anilor 1950.