Hotelul Robert E. Lee
Echipa formată din Robert Kulp, Mike Whiteside și Black Dog salvează hotelul Robert E Lee, un hotel de lux cu șase etaje construit în 1926 în Lexington, Virginia. Aceștia fac o măsuță de cafea dintr-un panou recuperat.