Ploile din Castamere
Robb se duce să-l vadă pe Walder Frey, iar Edmure își întâlnește mireasa. Jon trebuie să facă față celui mai greu test din viața lui. Bran descoperă un nou talent. Daario și Jorah dezbat cum să cucerească Yunkai. Casa Frey se aliază cu casa Tully.