Livrare specială
Unikitty se supără pe Bim Bom și scrie o scrisoare în care își exprimă sentimentele, pe care o trimite din greșeală. Unikitty și prietenii ei vor să împiedice scrisoarea să ajungă la Bim Bom. Scrisoare este, de fapt, plină de complimente.