Închiși în turn
În timpul unui spectacol cu artificii, Unikitty și Frown sunt închiși în turnul castelului. Frown este morocănos. Unikitty află că, în tinereţe, o acadea s-a spart în fața ochilor lui Frown. Unikitty începe să plângă și stinge focul.