Jurnalul lui Pizza Steve
Pizza Steve ţine un jurnal, iar domnul Gus îl găseşte, crede că e o carte de poveşti şi îl ia să-l citească în timp de face baie. Pizza Steve face totul pentru a-l recupera. Reuşeşte să distrugă şi baia, şi rulota, şi jurnalul buclucaş.