Pizza viitorului
Unchiul Bunic se întoarce în timp, pentru a-l avertiza pe Pizza Steve că îl va supăra în următoarele cinci minute. Pizza Steve e obsedat să descopere motivul pentru care îl va supăra pe Unchiul Bunic.