Votați Gumball și Leslie
Gumball vrea să devină președintele școlii și caută un partener. Speră ca Leslie să îl ajute în campania sa cu noua echipă de majorete, dar Leslie nu vrea. Include momente hazlii din primele 6 sezoane din „Minunata lume a lui Gumball”.