Cel mai căutat din Elmore
Tatăl lui Gumball ajunge să fie „Cel mai căutat om din Elmore”. Dar, când șeful poliției începe investigația, lucrurile nu merg conform planului. Cu fragmente amuzante din primele șase sezoane din „Uimitoarea lume a lui Gumball”.