Politica uşilor deschise
Poliţistul pensionat Mike Greene şi soţia sa Terri sunt ucişi în mod brutal. Vestea zguduie orăşelul lor din Michigan. A fost o răzbunare personală? Sau un motiv mai puţin evident?