Buna doamnă Dorothy
Uciderea unei doamne îndrăgite din parohie, Dorothy Leatherwood, şochează orăşelul Georgiana din Alabama. Copleşiţi de zvonuri, detectivii trebuie să separe adevărul de ficţiune.