Biserică în ruine
Disperat să găsească o femeie dispărută care are informații despre Caspere, Frank se întâlnește cu traficanții de droguri mexicani. Ani se infiltrează într-un grup exclusiv, iar Ray și Paul o supraveghează de aproape.