Cursa Aeriană 1628 și Pasărea-Tunetului
Un caz celebru s-a produs deasupra Alaskăi, când un OZN ar fi urmărit un Boeing 747. Localnicii suspectează că o pasăre monstruoasă stă la pândă amenințător, în văzduh.