OZN-urile din adâncuri și vasul-fantomă
Anumite dovezi ar sugera că în adâncurile neexplorate ale oceanului se ascund extratereștri. Specialiștii investighează rapoarte cu vase-fantomă navigând pe lângă coasta Alaskăi.