Cupluri și celibatari
Carrie merge la casa din Hamptons a unui cuplu, doar că acolo are parte de o mare „surpriză”. Soțul apare gol în fața ei. De vreme ce Miranda nu are un iubit, colegii ei cred că ar putea fi lesbiană.