Vedetele: Lupta cu vremea
Furtuni şi ploi cumplit de reci îi chinuie pe supravieţuitorii rămaşi, care riscă să intre în hipotermie severă. În plus, o vânătoare reuşită riscă să aibă consecinţe urâte.