Vedetele: Oameni hăituiţi
13 supravieţuitori celebri încearcă să supravieţuiască 40 de zile în Bazinul Selati din Africa. Un grup încearcă să ia un cadavru de animal, dar e urmărit de prădători înfometaţi.