Cele 21 de secunde de entuziasm
Când băieții dorm afară așteptând să intre la o vizionare, planurile lor sunt date peste cap de Wil Wheaton, cel mai mare dușman al lui Sheldon. Între timp, Penny și Bernadette o invită pe Amy la prima lor petrecere în pijamale.