Manipularea robotizată
Penny se trezește că merge cu Sheldon la prima lui întâlnire. Wolowitz găsește un nou mod de a folosi un braț robotic. Mayim Bialik o interpretează pe Amy, cu care Sheldon are o întâlnire.