Marele cancelar și o vizuină a păcatului
Sheldon se confruntă cu șeful misterios al președintelui Hagemeyer în ceea ce privește cerințele universității. Între timp, Mary descoperă că Georgie lucrează în sala ilegală de jocuri a lui Meemaw.