Spionaj și gemenii-minune ai ateismului
Sheldon o încurajează pe Missy să pună la îndoială Biblia. De asemenea, Meemaw este hotărâtă să-l prindă pe George Sr. cu o minciună; iar Mary îl ajută pe pastorul Jeff să caute un pastor pentru tineret.