Bebeluși, concubine și arme de foc
În Tennessee, Tony și Harvey îl urmăresc pe Randy, care are copii cu mai multe femei. John și Kay o arestează pe Brittany, care își dorește să ajungă cândva să lucreze cu bebeluși.