OZN-uri și sandviciuri
În Louisiana, Tina și Darnell află mai multe despre OZN-uri și demoni, vorbind cu Jesse. În Memphis, Sam le explică lui Harvey și Tony cum e cu sandviciurile cu unt de arahide.