Stribor face echipă cu șeful poliției și scrie un alt raport care indică faptul că Kožul ar putea fi implicat. Asta ajută poliția, opinia publică se întoarce în favoarea lor și cu cât Vladimir investighează mai mult, cu atât se pare că Kožul e vinovat.