O fată s-a înecat în râul Drava din Osijek, Croația. Nimic nu indică o moarte violentă, dar era foarte tânără, însărcinată și nimeni nu știe cine e. Inspectorul de poliție Vladimir încearcă să-și dea seama dacă a fost un accident sau dacă a fost ucisă.