O zi de naștere complicată
La petrecerea extravagantă dată de Kendall pentru ziua lui de naștere, Shiv și Roman încearcă să aranjeze o întâlnire cu Lukas Matsson, un mogul tech care recent l-a refuzat pe Logan.