Pe piață
După ce aude planul lui Logan de a se extinde în televiziunea locală, Kendall începe să plănuiască un vot împotriva tatălui său. Greg își conduce bunicul, pe Ewan, din Canada la New York, pentru o reuniune cu Logan de Ziua Recunoștinței.