Spencer este supărat pe Olivia, care îl lasă să se confrunte pe cont propriu cu niște adevăruri dificile. Olivia înrăutățește și mai mult situația, ceea ce îi face pe Billy, Laura și Jordan să fie foarte îngrijorați.