De vreme ce marea zi a lui Jordan și a lui Simone se apropie, ei încep să-și imagineze cum ar arăta viitorul lor cu ajutorul lui Billy și al Laurei. Spencer și Billy își dau seama cât de multe presiune simte echipa de fotbal.