Portillo's este pentru râgâit
Will, Jason și Sean (în mare parte) renunță la glume pentru un moment pentru a discuta despre copilăria lor în drum spre orașul natal al lui Sean, Chicago. Cu invitații speciali Andy Richter, Jeff Tweedy și Mark Cuban.