Scuze, m-am folosit de gluma ta?
Will, Jason și Sean ajung la New York pentru un alt set de spectacole și o cantitate obscenă de room service. Invitații sunt David Letterman și Alexandria Ocasio-Cortez, plus o apariție foarte specială a unui prieten din oraș.