Jonathan și Mira se întâlnesc și se deschid unul în fața celuilalt în moduri în care nu au mai făcut-o niciodată. Pe măsură ce explorează esența legăturii lor, ei descoperă sursa celor mai adânci impulsuri animalice pe care le au.