Din nou și din nou
Michael, în vârstă de 73 de ani, se confruntă cu o decizie care îi schimbă viața. Între timp, Martha și Margaret împărtășesc fiecare adevăruri îngropate de mult timp, iar Sophie acceptă o revelație.