Caută și vei găsi
După ce un cadavru cu răni similare cu cele ale lui Kathleen apare la morgă, Sophie continuă să încerce să descopere ce s-a întâmplat cu adevărat cu Kathleen. Între timp, Martha decide să sape în trecutul ei tensionat, în ciuda sfaturilor lui Margaret.