Grupul Ruminales îi duc pe Iemos și Wiros la peșteră să o cunoască pe lupoaică. Ilia pleacă cu tatăl ei, Amulius, în căutarea dreptății. Numitor și Silvia părăsesc orașul cu Prințul Lausus.